KLASİK ARABA HAYRANLARI PAYLAŞIM SİTESİ
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


KLASİK ARAÇLAR, KLASİK MOTORSİKLETLER, AMERİKAN ARAÇLARI, KLASİK MERCEDES MODELLERİ, KLASİK ARAÇ RESİMLERİ, POSTERLER, TEKNİK BİLGİLER, YEDEK PARÇA YARDIMI .
 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) :

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 27
Kayıt tarihi : 19/05/10
Yaş : 52
Nerden : Ankara

W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : Empty
MesajKonu: W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) :   W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : Icon_minitimeCuma Haz. 25, 2010 12:36 pm

Mercedes Benz W126, Alman Mercedes Benz tarafından imal edilen amiral gemisi vasıtalarının bir dizisiydi. 1979 Eylül'de W116 çizgisine halef olarak göstermekle, W126

S-klas veya "Özel sınıf"a başvuruyor olan S-sınıf ismine resmen dönmesi için Mercedes Benz amiral gemisinin ikinci üretimiydi. W126 önce, düz 6, V8'le sunuldu (Ayrıca turbo dizel sedanı). 1981 Eylül'de, W126'in 2-kapı uyarlaması dünyayla tanıştırıldı. Selefine kıyasla W126, daha aerodinamikti, verimli, geniş, ve kuvvetli motorlu idi. W126 S-sınıf, şirketin sırasında diğer vasıtalarda kullanılan yeni bir Mercedes Benz tasarım tarzı ile sahneye çıktı. W126 çizgisi dikkate değer şekilde Mercedes Benz’de emniyet yeniliğini insanlarla tanıştırdı, tamamlayıcı sınırlama sistemlerinin, özel tasarım emniyet kemeri ve ilk airbag dahil.



W126 on iki yıl üretimini, 1979 ve 1991'in arasında gerçekleştirmişti, W126 S-sınıfın farklı şase ve kaporta tarzları, (818,063 sedan ve 74,060 coupe) 892,123 ad. ile satış toplamını başardı. (Amiral gemisi Mercedes Benz 450SEL 6.9'u kapsadı) 1970 üretimi w116’nın sahneye ilk çıkışından sonra Mercedes Benz planlara başladı, sonraki-üretim S-sınıf modeli olduğu için "W126'yı tasarladı", projenin özel amaçları olduğundan geliştirilen bir emniyetli sürüş, daha iyi tutunma, ve yakıt verimliliğini geliştirdi. Bu geliştirmeler, dünyanın en iyi satan prestij lüks sedanı olarak S-sınıfını pazar liderliğine oturtmak için hedeflendi. 1970ler'den sonra petrol krizi Mercedes Benz’i, ("Enerji programı" olarak adlandırdı) yakıt verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalara itti. (S-sınıfın büyük V8 motorlu uyarlamalarında da uyguladı).



Kasa tasarımı bakımından, W126 tasarım takımının yıldızıydı, amaç önceki modelden daha parlak ve daha aerodinamik olan bir arabayı üretmekti. Hava tüneliyle yapılan testler birleştirilen daha hafif malzemeler ve alaşımların uygulaması, (10%) selefinden daha az yakıtı tükettiğini gösterdi, hem de hızını arttırdı (En güçlü modelde 250 km h).



Gelişmenin altı yılından sonra, W126, (Uluslararası otomotiv Fuarında - IAA) 1979 Eylül'de Frankfurt'ta Enternasyonal Automobil Ausstellung'da resmen tanıtıldı. İlk sıra, (SE, SD) standartta yedi modele yer verdi ve uzun (SEL, SDL) dingil açıklığı sedan kasa olanlarıda tanıttı. 280 SE SEL, 380 SE SEL, 500 SE SEL ve 300 SD. Teknik olarak, (SEL) uzun dingil açıklığı, V126 idi ama bu genelde bilinmiş değildi. 1981'de, W126 S-sınıftan coupe uyarlamasını 500 se modeliyle IAA'de gösterdi. 1981'de otomotiv magazini, onu yılın arabası olarak (W126 modelinin 380 SE) seçti



Yakıt-verimliliğinin tanıştırılmasından dört yıl sonra ("Enerji programı"), tamamen tekrar çalışılmıştı. 1985 Eylül'de, yeniden Frankfurt'ta IAA'de, tekrar çalışılan örnek tekrar tanıştırıldı. Dolu konsollar, yan marşpiyeller ve alaşımlarında görsel değişikliklerin dışında, motor değişkenlerinin müsait olduğu kadar yapılan değişiklikler en görünürdü. Yeni inşa edilen 6 silindir motorunun ve yeni bir 4.2L V8'in, eklendiği motorlar, daha fazla ilgi çekmeye yetti.



W126 üretimi, 1992'de W140 olarak değiştirildi



Görünüşü, o zamanda Mercedes filosunun kalanından ayrıldı, bazı insanlar onun sahneye ilk çıkışında tasarımını takdir etmedi, onu selefine kıyasladı, W116 nazaran, yeni modelin bir ön marşpiyeli vardı (Rüzgarlık), artı daha aşağı profil bakışı (Aerodinamik kalitelerle sedanlar için Cd-0.36'ın sürtünme katsayısı, coupeler için 0.34). Kapılarda plise yapılan deriye yer verdi, maun kaplama, merkez konsolunda ve simetrik olarak yerleştirilen düğmelerle basitleştirilen bir düzenleme vardı.

W126 S-sınıf, takip eden yıllarda genel boyutlarını korudu: (Sedan)'da uzunluk 208.1, 199.2 içeride (Coupe); (Sedan) genişlik 71.7, 72 içeride (Coupe); (Sedan)'da yükseklik 56.3, (Coupe)'de 55, (Sedan)'da dingil açıklığı 121.1, 112.2 içeride (Coupe). (Ölçüler inç’tir.)



Yeni lüks seçenekleri, emniyet, ferahlık, ve teknolojik özellikleri kapsar. Neredeyse bu özelliklerin hepsi, bugün modern lüks arabalarda müsait olurken, Şoför mahallinin sağında bulunan kişi, 1980’lerde çok önemli düşünüldü.



Airbag'in olduğu emniyet, korumasının ekstra bir ölçüsü olarak w126’yı efsane yaptı. Sürücü yan airbagi, 1981 modelde kendini gösterdi, seçmeli bir ekstra olarak (500 SEL ve 500 SE’de 1985'ten itibaren standart) ve yolcu tarafı airbagi 1986'da sundu. (Seçmeli bir ekstra olarak; Masrafı yüzünden, ilk üretilenlerde W126 arabası airbagi sürücü kısmında vardı). Yolcu tarafı airbagi, modelin final yılı esnasında 1991'de standart oldu.



Çekiş kontrolü, patinajı (ASR) engellemek için hızlandırılan kontrolü ilk olarak bir Mercedes kullandı. Emniyet kemerinde getirdiği yenilik kaza veya ani frenleme sırasında kemerin bloke duruma geçmesiydi.

Anti-kilit frenleme sistem ABS frenleri (Onun selefi tarafından tanıştırdı, W116), 500SEL ve 500 SE modeli hariç 1986'a kadar seçmeliydi).

Özel tasarımlı kasa ve şase yapısı darbe enerjilerini absorbe ederek içine çeken bölgeleri buruşturur, yolcu yarasını azaltırdı.



Kapıların alt tarafındaki ışık aydınlatma tertibatı vardı, karanlıkta vasıtadan çıkarken yeri görmek için. Ve sedan modellerinde, kabin okuma lambaları ve arka koltuklardakilerin sürücüyü rahatsız etmemeleri için ön koltuk arkalarına koruma koydu. V-8 güç sağladı, çift ekzantirik mili koydu, ön koltukları ısıttı, ön koltukları hafızalı yaptı. Koltuk ısıtıcıları, 560 SEL'de standarttı, ve diğer modellerde de bir seçenek.



500 SEL'in ve 560 SEL modelinin olduğu amiral gemisinde standart olan arka cam rezistansını bulundurdu.

500 SEL ve 560 SEL'de bir seçenek olarak, ayarlanabilir arka koltukları 2 kişilik tasarladı ve aradaki boşluğa maun kaplamalı kumanda konsolu koydu.



Klimaya otomatik iklim kontrol sistemi ilave etti.. Açılır tavan aerodinamiği sensörleri etkilemiyordu. Dış sıcaklık algılayıcısınıda, hız kadranının aşağısında ana alet konsoluna sürücüsünü bilgilendirmek için koydu.



Bir meyilde kayma veya gerileme olup olmadığı, vasıtanın konumunu izleyen topografik bir algılayıcıyla dört-vitesli otomatik şanzuman taşıyorlardı.



Güncel örnek S-Klas, özellikle değiştirilen W126 S-sınıf modellerini, özel ulaşım ve dünya liderleri için üretti. Değişikliklerin arasında, dingil açıklığı esnemesi ve kurşun geçirmez cam yaptı ve zırhlı kasayı panellere ayırdı.



1985 Eylül'de, yeni inşa edilen 6 silindir motorunu, M103 (Yeni orta sınıfa ait W124 dizisinde kullandı), 2.8 litre DOHC M110 motorunu değiştirdiği çift karbüratör uyarlamasını, 2.6 litre enjektörlü motor tarafından değiştirildi, 3.0 litre uyarlaması değiştirirken M110'u enjektörlü imal etti. SL-sınıf. 5 litre motoru, Bosch KE jettronic sisteminin formunda elektronik tutuşturma ve elektronik-mekanik enjektör için değiştirildi. Performans, 245 hp’e artırıldı.



En olağanüstü yeni motor, 5.6 litreydi, 5 litre uyarlamasından daha fazla bir gelişme olan V8'di. Artırılan devir, 272 beygire ulaştırdı. Daha yüksek bir devir uyarlaması daha vardı, bazılarını 300 hp üretti. Bu uyarlama, sadece katalitik dönüştürücü olmadan müsaitti. Ama katalitik dönüştürücü olmadan bu ECE uyarlaması bilindiği gibi, Avrupalı toplumun alma isteklerini karşılayacaktı.

3.0 litre İnline-5 silindir turbo dizeli, Kuzey Amerika'da 1981-1985'te sunuldu. 1986'da 300SD, 300SDL'le değiştirildi. Basitçe 300SD'in yenilenen bir uyarlamasıydı, ama 5 silindir motoru, gücü geliştiren ve önceki dizelin miskinliğini kaldırmak için inline-6 silindiriyle değiştirildi.



Tarihte en başarılı üretim S-sınıfı olan W126 S-sınıf, hatırlanan lüks vasıtalarının biri olarak yerini emniyete aldı. Bazıları tarafından bir "Klasik" olarak tanımlandı. Onun on iki yıl süren üretim koşusu, daha önce veya o zamandan beri hala geçilemedi. Eğer W126’nın uygun şekilde üretimi sürseydi, hala bugün uygulanabilir bir sunumu olabilirdi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://classicaraclar.yetkinforum.com
Admin
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 27
Kayıt tarihi : 19/05/10
Yaş : 52
Nerden : Ankara

W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : Empty
MesajKonu: Geri: W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) :   W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : Icon_minitimeSalı Tem. 13, 2010 5:41 pm

560 sel

W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : 1774B0FCE3F04087AFD7D298584CC20A
W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : W1263s
W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : W1262s
W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : 560sel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://classicaraclar.yetkinforum.com
Admin
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 27
Kayıt tarihi : 19/05/10
Yaş : 52
Nerden : Ankara

W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : Empty
MesajKonu: Geri: W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) :   W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : Icon_minitimeSalı Tem. 13, 2010 5:49 pm

560 sec




W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : 628142_1122560_3523_1804_85F255
W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : Mercedes-benz-560-sec
W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : 628160_1122614_3594_2216_B38271
W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) : Mercedes-560sec
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://classicaraclar.yetkinforum.com
 
W 126 KASA TARİHİ (BALİNA KASA) :
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» MERCEDES W 116 KASA TARİHİ ( MANDA KASA )
» w 123 KASA TARİHİ ( 1976-1985):
» Fiat Tarıhı
» Ford Tarihi

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
KLASİK ARABA HAYRANLARI PAYLAŞIM SİTESİ :: KLASİK MERCEDES MODELLERİ-
Buraya geçin: